EU-campagne VNO-NCW en MKB-Nederland
Opdrachtgever: VNO-NCW, MKB Nederland,
April 2019
Animatiereeks in aanloop naar de Europese verkiezingen.
Onzekerheid over milieumaatregelen rondom stikstof en PFAS zet een stevige rem op groei in het Nederlandse bedrijfsleven. Dat geldt vooral in de bouw, de industrie, landbouw en transport. De meeste sectoren laten echter mede dankzij de hogere koopkracht van consumenten in 2020 en 2021 een duidelijke groei zien, zo verwacht ABN AMRO.
EU: Waarde in de wereld. Dat is de slogan waarmee VNO-NCW en MKB-Nederland online aandacht vragen voor het belang van de Europese verkiezingen op 23 mei. Vizualism ontwikkelde hiervoor de animatiereeks.
DevOps applications are found in virtually all industries that depend on software including networking, manufacturing, mobile networks, finance, healthcare, the automobile industry, and more. Although Continuous Test is merely one aspect of DevOps there is no continuous delivery without testing. Visualisation for annual report of Schuberg Philis.
Twee keer per jaar verschijnt het themablad Deltalife met hierin een panorama infographic. Een overzicht van alle centerfolds die wij voor het corporate magazine van Deltares ontwikkelden.
KLM nam onlangs de 8ste Boeing Dreamliner in gebruik. Naar aanleiding daarvan maakte Chantal van Wessel, voor het inflight magazine de Holland Herald, deze verhelderende doorkijk van de Boeing 787.