• Aantal auto’s in Nederland
  • Na de stortbui
  • Kaasconsumptie in Nederland
  • Hoe rijk is Elon Musk?
  • Opslag nucleair afval in Nederland
  • Jaarlijkse koffieconsumptie in Nederland
  • Wegdrijvende ijsbergen beïnvloeden oceaanstroming
  • Bathymetry Hunga Tonga-Hunga Ha’apai volcano
  • De Bouwagenda 2020 – 2050
  • Luchthavens zwaar getroffen door coronacrisis
  • Klimaatknutselen
  • Klimaatknutselen
  • Klimaatknutselen
  • Verborgen littekens in het landschap
  • Glasvezelnetwerk
  • Energiestromen in 2050
  • Trein wint terrein
  • Bodemdaling in Nederland
  • Honger naar Zand
  • Journey times by rail and air
  • Macedonië tot 1913
  • Jaarlijkse alcoholconsumptie per Nederlander
  • Aardgaswinning Groningen
  • Één kilo kosmos
  • 3D reconstructie van Het Binnenhof
  • Rijkswaterstaat Landbouwscenario’s 2050
  • Hartslag van de snelweg 2015-2020
  • Dagelijkse verbruiken we 15,8 miljard liter olie
  • Space debris
  • Visualization taxonomy
  • Arbeidsmobiliteit in Nederland
  • Interest rates are falling, but debts are still rising
  • Waar zijn er allemaal piramides gebouwd?
  • Color trends in automotive
  • Vrachtschip MSC Zoe verliest 270 containers
  • Space Race
  • In wat voor huishoudens groeien kinderen op?
  • 100 jaar bioscoopgeschiedenis in beeld
  • Levensverwachting per gemeente
  • Inkomensverschillen tussen mannen en vrouwen
  • Type criminaliteit per nationaliteit
  • Filedruk van 2002 tot 2017
  • Woningnood
  • Vakantiebestemmingen Europeanen
\\ Editorial
  • Aantal auto’s in Nederland
  • Na de stortbui
  • Kaasconsumptie in Nederland
  • Hoe rijk is Elon Musk?
  • Opslag nucleair afval in Nederland
  • Jaarlijkse koffieconsumptie in Nederland
  • Wegdrijvende ijsbergen beïnvloeden oceaanstroming
  • Bathymetry Hunga Tonga-Hunga Ha’apai volcano
  • De Bouwagenda 2020 – 2050
  • Luchthavens zwaar getroffen door coronacrisis
  • Klimaatknutselen
  • Klimaatknutselen
  • Klimaatknutselen
  • Verborgen littekens in het landschap
  • Glasvezelnetwerk
  • Energiestromen in 2050
  • Trein wint terrein
  • Bodemdaling in Nederland
  • Honger naar Zand
  • Journey times by rail and air
  • Macedonië tot 1913
  • Jaarlijkse alcoholconsumptie per Nederlander
  • Aardgaswinning Groningen
  • Één kilo kosmos
  • 3D reconstructie van Het Binnenhof
  • Rijkswaterstaat Landbouwscenario’s 2050
  • Hartslag van de snelweg 2015-2020
  • Dagelijkse verbruiken we 15,8 miljard liter olie
  • Space debris
  • Visualization taxonomy
  • Arbeidsmobiliteit in Nederland
  • Interest rates are falling, but debts are still rising
  • Waar zijn er allemaal piramides gebouwd?
  • Color trends in automotive
  • Vrachtschip MSC Zoe verliest 270 containers
  • Space Race
  • In wat voor huishoudens groeien kinderen op?
  • 100 jaar bioscoopgeschiedenis in beeld
  • Levensverwachting per gemeente
  • Inkomensverschillen tussen mannen en vrouwen
  • Type criminaliteit per nationaliteit
  • Filedruk van 2002 tot 2017
  • Woningnood
  • Vakantiebestemmingen Europeanen
  • Aardbevingen na gaswinning
  • 10 jaar na de kredietcrisis: beurs nog steeds rood
  • De opmars van vrouwen aan de universiteit
  • Valle del Cauca: abundant rainfalls, deadly droughts
  • Spaghetti of Dutch politics
  • Kandidaten Tweede Kamerverkiezing
  • Toekomstplannen Luchthaven Schiphol
  • Vluchtelingenstroom 1970 – 2015
  • Animaties ‘Waarom Srebrenica moest vallen’
  • De 126 jihadisten voor wie we bang zijn
  • Historical reconstruction Anne Frank House
  • Overstromingsgevaar in Nederland
  • Schietpartij op De Dam
  • De omzwervingen van Ali H. | Vrij Nederland
  • Aanleg ondergrondse hoogspanningsverbinding
  • De scheepvaartroutes van de ontdekkingsreizigers
  • Doodsoorzaken in Europa
  • Het IQ van nachtbrakers
  • Hoeveel water verbruiken we?
  • Gekste sportprestatie (2): Cannonballrun
  • Gekste sportprestatie (1): Wife carrying
  • Spookverhalen
  • Schoon drinkwater steeds schaarser
  • Snelheids
  • Gesneuvelde banken in de kredietcrisis
  • Ontsnapping uit Alcatraz
  • Hoogste woontoren van Nederland: Montevideo
  • Hoe werkt een zelfopwindbaar horloge
  • Energieneutraal kantoorpand
  • Diepste gaten in onze aardkorst
  • Het ideale snelwegennet
  • Indonesië vs. Vietnam
  • Het station van de Porta Alpina
  • Hoe werkt een pacemaker?
  • Uitrusting van een bergbeklimmer
  • De  roltrap
  • Hoe bestuur je een helikopter
  • Zeewering moet Venetië beschermen
  • Hoe werkt de hoogtesluis van Falkirk?
  • Hoe werkt een digitale camera?
  • Toekomstig vervoersknooppunt
  • Nederland in 1000 blokjes
  • Hoe werkt een mri-scanner?
  • Hoe werkt een brandblusser?
  • Hoe werkt een nachtkijker
  • Duikboothaai
  • Hoe maakt zeep schoon?
  • Siliconen borstimplantaten
  • RedBull Race: met 370 km/uur onder de Erasmusbrug
  • Boren naar olie
  • Hoe werkt een bowlingbaan
  • De windmolen
  • Hoe werkt een hardeschijf?
  • Haartransplantatie
  • De brug van Millau
\\ Editorial

Earth of the Future (+ 250m years)

The earth’s continental plates are continuously moving. Since the earth’s rocky outer crust solidified billions of years ago, it broke up into huge, thick plates that drift atop the soft, underlying mantle. We know approximately how Pangea must have looked like. But how will earth’s map evolve 225 million years from now? Watch our maps of the future in this month’s edition of Quest 101.

STILL_Future_Earth
Three possible scenarios for earth: Novopangaea, Amasia or or Pangea Proxima.